Klacht Ikea: Ikea onwaardig dat ze zo slecht bereikbaar zijn en geen info geven tijdens het wachten.

Klachtnummer
# 315508
Gebruiker
H.A. van Ruth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ikea onbereikbaar op het aangeven telefoonnummer.
Totaal 25 minuten aan de telefoon gehangen zonder enige mededeling hoe lang het nog zou kunnen duren.
De vraag betrof karlby, of dit massief hout is of spaanplaat in de app wordt massief gesuggereerd. Ging uit van massief doordat tijdens het vervoer een deel van de verpakking verdween twijfel ik daar aan. Heeft ikea massieve aanrechtbladen? Kan ik deze ondanks dat het karton beschadigd is (de plaat niet) deze ruilen of teruggeven?

De oplossing

Antwoord op mijn vragen en een betere dienstverlening via de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen