Klacht Ikea: Incompleet & laat geleverd

Klachtnummer
# 72353
Gebruiker
jtwoord
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Klacht:

Omtrent 23 juli 2014 hadden wij een kast besteld bij de IKEA webshop, de hoge prijs voor het leveren nam ik daarbij op de koop toe.
In de eerste communicatie werd gesproken over de leverdag 1 augustus 2014. Enkele dagen later werd dit een week later namelijk 8 augustus, dit kan nou eenmaal voorkomen en heb ik nog begrip voor.
Nu kregen we om 7 augustus te horen dat ook deze datum niet haalbaar was omdat niet alles voorradig was en dat ze op 18 augustus alles compleet zouden leveren.
Zonder berichtgeving hebben ze maar een deel geleverd en kunnen we nog steeds niks met de kast omdat deze niet compleet is!
Onze kleding ligt nu al ruim 4 weken in winkeltassen en koffers op de grond.
Na kort telefonisch contact zal de rest van de kast pas op 31 augustus geleverd kunnen worden!

De oplossing

Versnele levering van missende onderdelen en/of een financiele compensatie voor de lange wacht en miscommunicatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen