Opgelost door Ikea: Incompleet is niet hetzelfde als "Beschadigd". Klacht is dat er onderdelen ontbreken.

content Opgelost
Martin

Ik kocht een artikel uit de koopjeshoek met op de verpakking de mededeling: "Beschadigd". Dat kon ik ook zien en was verder geen probleem gezien de lagere prijs.
Maar bij thuiskomst bleek het artikel niet alleen beschadigd, maar OOK incompleet. Daar had ik natuurlijk niet op gerekend en zou het dan ook niet gekocht hebben.
De klantenservice is volstrekt onbereikbaar (meer dan 4 keer gebeld met steeds minimaal 15 minuten wachten zonder resultaat), dus wijk ik uit naar jullie uitstekende website!

Graag de ontbrekende materialen (bevestigingsmateriaal) gratis nasturen.

Martin
Ik heb toch maar de tijd genomen om een half uur aan de telefoon te wachten, omdat ik zag dat Ikea via Klachtenkompas nauwelijks reageert. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu een tegoedbon krijg voor hetzelfde, maar dan nieuwe artikel, zonder dat ik hoef bij te betalen. Goed opgelost dus, maar wat een drama om ze te bereiken...

Ook een klacht indienen over Ikea?