Opgelost door Ikea: Incompleet is niet hetzelfde als "Beschadigd". Klacht is dat er onderdelen ontbreken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 269751
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht een artikel uit de koopjeshoek met op de verpakking de mededeling: "Beschadigd". Dat kon ik ook zien en was verder geen probleem gezien de lagere prijs.
Maar bij thuiskomst bleek het artikel niet alleen beschadigd, maar OOK incompleet. Daar had ik natuurlijk niet op gerekend en zou het dan ook niet gekocht hebben.
De klantenservice is volstrekt onbereikbaar (meer dan 4 keer gebeld met steeds minimaal 15 minuten wachten zonder resultaat), dus wijk ik uit naar jullie uitstekende website!

De oplossing

Graag de ontbrekende materialen (bevestigingsmateriaal) gratis nasturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb toch maar de tijd genomen om een half uur aan de telefoon te wachten, omdat ik zag dat Ikea via Klachtenkompas nauwelijks reageert. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu een tegoedbon krijg voor hetzelfde, maar dan nieuwe artikel, zonder dat ik hoef bij te betalen. Goed opgelost dus, maar wat een drama om ze te bereiken...
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen