Klacht Ikea: incomplete order + extra niet berekende kosten.

Washley

Vorige week een order geplaatst voor een keuken op maat. Vandaag een mail ontvangen omdat er twee problemen zijn met onze bestelling. Dit kan gebeuren. Maar de geboden oplossingen zijn niet naar wens.

1. Het maatwerkblad is niet leverbaar op de besproken leverdatum (waar ik vrij voor heb gevraagd van mijn werk. Ikea bepaald nu een nieuwe leverdag waarop ik gewoon moet werken.

2. Een van de deurtjes is niet leverbaar vanuit het distributiecentrum en is daarom uit de order verwijderd. Hierin zijn twee zaken niet in de haak. a. Ikea verwijdert een onderdeel uit onze order waardoor we een halve bestelling zullen ontvangen. b. Ikea geeft aan dat we eventueel de deurtjes uit één van de vestigingen kunnen halen. Bovenop de verzendkosten welke we reeds betalen moeten we nu zelf ook een ritje naar één van de vestigingen gaan doen om de deurtjes zelf op te halen....

Ook is het onduidelijk om hoeveel deurtjes het exact gaat. Zijn ze allemaal niet leverbaar of is het slechts 1, 2 of 3?

Ikea reageert al de hele week niet op onze mails en ik sta momenteel al weer een kwartier telefonisch in de wacht.

Samen een nieuw lever moment zoeken en een schappelijke oplossing voor de deurtjes.

Ook een klacht indienen over Ikea?