Klacht Ikea: Kapotte en Slechte service beschadigde goederen worden als nieuw verkocht en niet geretourneerd

baker2307@hotmail.com

Hallo ik heb 2 kasten van Ikea gekocht de eerste kast opgebouwd Zoals de handleiding was netjes gemaakt en toen ik was begonnen met de tweede kast
bijna de helft van de kast gemaakt toen ik de karton had geopend omdat die er bij hoort zag ik schade ik even foto gemaakt en meteen naar ikea gebeld
Hij zij Je moet alles los maken Allen die kast en toen was naar ikea Haarlem gegaan toen ik bij
de klantenservice retourafdeling geweest een medewerker zei als je de kast hebt opgebouwt kan je het niet terugbrengen ik heb contact gehad met eencollega die zei kom het terug brengen Maar een man zij als je het hebt op gebouwt kan je het niet terugbrengen Daarna zij ik ik heb niet alle dozen open gemaakt want ik was bezig met opbouwen ze zij de dozen die nog niet open waren kan je weer geven maar de dozen die je hebt open gemaakt kan je niet terugbrengen en ze heeft gescant wat ik niet heb open gemaakt en wat ik heb gemonteert die heb ik weer terug gebracht ik wil mijn geld terug omdat er schade was ik Ben altijd tevreden maar deze keer niet !

geld terug ontvang

baker2307@hotmail.com

Ook een klacht indienen over Ikea?