Klacht Ikea: Kast niet geleverd besteld in winkel op 18-8-2020

Klachtnummer
# 478315
Gebruiker
FB1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pax kast besteld op 18met een afgesproken montage en levering op Zaterdag 5/9/2020. Alles was toen op voorraad. Op Zaterdag komt de monteur maar helaas is de levering niet gekomen. Normaal moet dit tegelijk gebeuren, dus weer IKEA gebeld en afgesproken op Dinsdag 7 September (tussen 9 en 1). Krijg ik rond 3 uur een bericht dat levering niet mogelijk is omdat 1 ding niet op voorraad is (zonder dat kon alsnog de kast gemonteerd worden). Daarna weer elke dag IKEA gebeld, elke weer een ander antwoord. Vandaag gehoord dat ze geen idee wanneer levering en montage gedaan kan worden, ze weten niet wat op voorraad is en wat niet.

De oplossing

Een vaste afspraak wanneer mijn kast geleverd word, als dit niet mogelijk is binnen een paar dagen, will ik het bestelling annuleren en mijn hele aankoopbedrag terug plus en extra boete voor mijn 2 vrije dagen dat ik heb opgenomen en al die bel uren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen