Klacht Ikea: Keuken besteld: Word ik de dupe van IKEA voorraadproblemen?

Walsweer

In december in B'drecht een keuken besteld incl. montage ivm aktie (€500 korting), voor 1 feb bezorgd, keuken wordt in week 7 geplaatst: geen probleem. Bij het plaatsen vd bestelling echter advies gegeven om order te splitsen ivm voorraad: 1 distributieorder en 2 "Selve serve picking list" orders waarvan 1 direct mee te nemen (met lichte tegenzin). 1 item (Domsjo spoelbak) zelf in de gaten te houden... ook dit met enige tegenzin geaccepteerd (ik wil gewoon een keuken bestellen). Regelmatig voorraad in NL gecheckt, maar geen prognose, mij bekruipt een ongemakkelijk gevoel. Via website wel in Duitsland gecheckt (in Koln op voorraad). Daarop de Helpdesk gebeld (7-1) in de hoop dat zij kunnen zien wat er over slechts 3 weken beschikbaar moet zijn.Nee dus. Vraag: Kan er intern geregeld worden dat het item vanuit Dld naar NL komt? "Nee zo werken wij niet". Ik mis enige flexibiliteit en vrees montageproblemen in wk 7."U wordt gebeld wanneer het weer voorradig is": geeft mijn geen zekerheid.

Levering van de spoelbak voor 1-2-2014 ivm aanspraak op geld terug actie (€500). Als er geen impact is op de geld terug actie is het ook prima dat de spoelbak uiterlijk week 6 bij ons in huis is.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.