Klacht Ikea: Keuken fronten bladderen af

lops

Wij hebben enkele jaren geleden in 2009 zo'n mooie ikea keuken gekocht, wij zijn er een keer mee verhuisd (keuken paste gelukkig in het nieuwe huis met wat aanpassingen) En zijn altijd gelukkig geweest met de keuken. Al zagen we wel dat de fineer van de kastjes ging barsten (soort crackle patroon) en dat heel snel stukjes los laten. Het is nu inmiddels zo erg dat er bij een frontje de stukken eraf komen. Naar mijn weten hoor dit toch niet hoor!. Helaas kan ik door de verhuizing (waarschijnlijk kwijt geraakt) de aankoopbon niet meer vinden en ook de afschriften uit die periode zijn foetsie. Nu heb ik gisteren gebeld en het verhaal uitgelegd. Er werd mij verteld sorry we kunnen niks voor u doen want u heeft geen bon meer. Er zit wel 25 jaar garantie op de keukens. Dus ik zei dat de keuken nog geeneens 25 jaar in hun assortiment zit, vol zit met stickertjes van ikea en dat hun de enige zijn die zo'n keuken leveren. En nee mevrouw we kunnen niks doen. Slechte service!!

Nieuwe frontjes voor de gehele keuken!

Ook een klacht indienen over Ikea?