Klacht Ikea: Keuken fronten bladderen af

Klachtnummer
# 90315
Gebruiker
lops
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben enkele jaren geleden in 2009 zo'n mooie ikea keuken gekocht, wij zijn er een keer mee verhuisd (keuken paste gelukkig in het nieuwe huis met wat aanpassingen) En zijn altijd gelukkig geweest met de keuken. Al zagen we wel dat de fineer van de kastjes ging barsten (soort crackle patroon) en dat heel snel stukjes los laten. Het is nu inmiddels zo erg dat er bij een frontje de stukken eraf komen. Naar mijn weten hoor dit toch niet hoor!. Helaas kan ik door de verhuizing (waarschijnlijk kwijt geraakt) de aankoopbon niet meer vinden en ook de afschriften uit die periode zijn foetsie. Nu heb ik gisteren gebeld en het verhaal uitgelegd. Er werd mij verteld sorry we kunnen niks voor u doen want u heeft geen bon meer. Er zit wel 25 jaar garantie op de keukens. Dus ik zei dat de keuken nog geeneens 25 jaar in hun assortiment zit, vol zit met stickertjes van ikea en dat hun de enige zijn die zo'n keuken leveren. En nee mevrouw we kunnen niks doen. Slechte service!!

De oplossing

Nieuwe frontjes voor de gehele keuken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen