Opgelost door Ikea: KLACHT IKEA APPLARO beschadiging no-show ophalen retour + niet bellen GEEN SERVICE MEER

CBSeriously

13 april: Tuinmeubels gekocht van €500/600
19 april: Via Facebook melding gemaakt over kras en ruw gedeelte van de meubels
Meerdere keren gemaild over contact .Antwoord: Het is druk. Wachten
14 mei: email ontvangen dossier gesloten
19 mei: Afspraak Ik word gebeld tussen 10.00-10.30.Niet gebeurd
20 mei: bericht ontvangen dat er gemaild was op 19+ 20 MEI dat tel. contact niet is gelukt
Ik heb geen mail ontvangen. Geen oproepjes gemist. Maandag zou ik dan worden gebeld. Weer niet gebeurd. Reactie: Door drukte is het niet gelukt en ik word nog gebeld
24 mei: Bel-afspraak wat wél na is gekomen. Vriendelijke dame en meubels zou worden opgehaald op vrijdag
26 mei tussen 11.00-14.00. Ik uitte mijn zorgen over de gebruikte meubelstukken en mevrouw begreep mij volkomen. Ik hoefde niks te demonteren.

Vanwege problemen bij sortering is de levering op 26 mei niet gelukt en ik ben niet geïnformeerd. 3 uur heb ik buiten gewacht en vervolgens heb ik zelf aan de bel getrokken.

Onverwachts is er een nieuwe afspraak ingepland tussen 20.00-23.00 op dezelfde vrijdag zonder mij te spreken.
Ik heb meermalen spullen via Ikea laten bezorgen, zowel online als in het filiaal en ik zorg er altijd voor dat de levering vóór 18.00 plaats vindt i.v.m. sluiting centrale poort. Dit geef ik altijd netjes door.

Ik heb veel moeite gedaan om een nieuwe afspraak te maken. Collega "^F B" op F B zei dit online via F B kon en ik gaf de mogelijkheden door. Collega "^G R" wilde dat ik dit telefonisch deed.
Uiteindelijk lukte het toch via F B een afspraak te maken op 7 juni 11.00-14.00 en als klap op de vuurpijl werd mij verteld dat ik WEL alles moest demonteren.

Dan breekt mijn klomp. Ik heb vriendelijk bedankt voor de hulp via F B. De ene zegt A en de andere B. Ik ben afgelopen Hemelvaart niet op vakantie geweest omdat ik de tuinmeubels geregeld wilde hebben en nu zit ik met een ander probleem, demonteren. Dit gaat mij niet lukken i.v.m. gezondheid. Ik heb wel aangeboden om enkel de bank te demonteren. De klapstoelen+tafel kunnen ingeklapt meegenomen worden.

Ik zal toch de volgende keer nadenken of ik klant blijf want ik wilde binnenkort eigenlijk weer langs. Na duizenden euro's uitgegeven te hebben krijg ik nu toch wel een wrange nasmaak. Dit kost mij helaas teveel energie en de stress is slecht voor mijn gezondheid.

Ook zou er worden gekeken naar de 10-15 % korting kort na mijn aankoop maar niks gehoord.

Wat is er gebeurt met de voorheen goede service?

Graag vervangen of compensatie zodat ik van de stress af ben

CBSeriously
En de bezorgmannen stonden uiteindelijk toch voor de deur en namen alles zonder morren en mokken gewoon mee. Ik hoefde niks te demonteren. De nieuwe meubels werden ook netjes geleverd. Daarna pas nam Ikea contact met mij op en dit ging zeer gemakkelijk. Er ligt een tegoedbon voor mij klaar in een filiaal. (dan kan ik daar gelijk het geld weer uitgeven ;) ) Voor mij eind goed al goed.

Ook een klacht indienen over Ikea?