Klacht Ikea: klacht ingediend over de ikea keukenplanner die niet klopt, na 2 maanden nog geen antwoord

Klachtnummer
# 188704
Gebruiker
kim83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben eind augustus een keuken gekocht bij ikea zwolle. Op de keuken afdeling hebben we alles met een medewerker nagelopen of we alles hadden, de boodschappenlijst geprint. Tot onze verbazing klopte het eindbedrag niet met wat wij thuis hadden uitgeprint van de ikea keukenplanner. Een gat van ruim 500,00. Wij zijn terug gegaan naar de keukenafdeling om te vragen waar dit aan lag. Hun hadden het nagekeken en de lades die wij wouden die hadden ze in de keukenplanner van ikea.nl niet meegenomen in de totaal prijs, en nu in de winkel wel. Sta je daar met een bedrag in je handen blijk je gewoon 500,00 meer nodig te hebben. Op advies van de medewerker moesten we een klacht indienen bij ikea Nederland, dit gedaan hebbende zijn we 2 maanden verder al 5 keer contact gehad met de klantenservice en nog steeds geen fatsoenlijke oplossing. Wij hadden 2 jaar gespaard om deze keuken te kunnen kopen en extra zuur dat we nog ruim 500,00 extra erbij moesten betalen. We willen graag een compensatie

De oplossing

Wij willen een compensatie van de €500,00 extra die wij noodgedwongen moesten uitgeven omdat, we anders niet de keuken kregen zoals we hadden geplant in de keukenplanner van ikea.nl Inmiddels zijn we 2 maanden verder en we worden van het kastje na de muur gestuurd, vind het echt een slechte service van Ikea Nederland!!!!!!
Het is een fout die bij jullie ligt en niet bij ons.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen