Klacht Ikea: Klantenservice stuurt je met klacht naar producent en levert geen service

Klachtnummer
# 137026
Gebruiker
C.Th. van Dyk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij ontbrekend deel (bevestiging paneeldeur) inbouwvaatwasser lost Ikea dit niet op maar geven ze het telefoonnummer van de voor jou onbekende producent. Rengöra vaatwasser is gemaakt door Electrolux en volgens Ikea moeten zij de klacht oplossen. Dit doet Elecrolux ook maar ik heb met Ikea een overeenkomst.
Wanprestatie van Ikea die zij moeten oplossen voor klant.

De oplossing

Dat Ikea in de toekomst ook verantwoordelijkheid neemt voor de door hen geleverde keukenapparatuur.
Tot dan kunnen klanten hun apparatuur beter bestellen bij een witgoed leverancier die wel service biedt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen