Klacht Ikea: Koffiecorner een aanfluiting

Klachtnummer
# 193348
Gebruiker
NMD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag (2/11/2016) bij Ikea Barendrecht geweest. Omdat we zin hadden in een kopje koffie, plaatsgenomen in de aparte koffiecorner. Daar moesten we ruim 15 minuten wachten op 2 kopjes koffie. We dachten sneller af te zijn door niet het restaurant in te gaan, maar dat bleek een misvatting. Aan de dames achter de toonbank lag het niet, ze werkten zich drie slagen in de rondte. Misschien een idee om wat meer personeel achter de balie te zetten?
Daarbij stonden vlak voor onze tafel 3 mannen, waarvan er één van Ikea was, uitgebreid te met elkaar te praten. Ze stonden bijna tegen onze tafel geleund. Misschien hadden ze het zelf niet in de gaten, maar tegen 3 ruggen van grote kerels aan te moeten kijken is niet fijn en toont ook disrespect voor de klanten die aan het tafeltje zitten.
Met deze ervaring zal ik niet gauw meer de koffiecorner van Ikea bezoeken.

De oplossing

Snellere service, klanten niet als deel van het interieur behandelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?