Klacht Ikea: Laminaat verdwijnt uit de voorraad zodat geen bijpassende plinten meer gekocht kunnen worden

Maestrolijk

Ik heb zo'n 6 weken geleden in de vestiging in Hengelo Tundra laminaat gekocht. Hierna zijn we op vakantie geweest en hebben dit vorige week op zolder gelegd. Gisteren wilden we hier plakplinten bij halen, maar zagen dat deze niet beschikbaar waren. Tundra heeft (een nieuwe?) eiken variant, een witte en een klassieke variant op het moment, maar de Tundra variant die wij dus 6 weken geleden hebben gekocht is sinds kort uit de voorraad hoorden we van 1 van de medewerkers. Dit betekent dat wij nu laminaat hebben gelegd waar geen bijpassende plint bij zit! Vanuit de Ikea wordt geen oplossing geboden. Ik had graag gehoord bij aankoop van het laminaat dat deze binnenkort zou verdwijnen zodat ik toen de plinten had kunnen kopen.

Ik zou graag de bijpassende plinten (gaat om 13 stuks) alsnog ergens bij een filiaal op willen halen. Wellicht dat deze nog ergens in voorraad liggen of nog ergens vandaan gehaald kunnen worden.

Ook een klacht indienen over Ikea?