Klacht Ikea: Levermoment keukenwerkblad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117765
Gebruiker
Redmer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs een keuken met maatwerkblad bij Ikea Duiven besteld. Alles geregeld ingetekend etc, we worden gebeld 13 juli komt alles. Mooi zo installatiebureau gebeld, ze kunnen de 14e beginnen, helemaal mooi. Volgende dag, Ikea aan de telefoon, ja fout gemaakt met intekenen werkblad, is opnieuw besteld komt alleen dan de 15e juli ipv met de rest op 13 juli...
Installateur geeft aan, geen probleem zo lang het blad er maar voor de middag is.
Inmiddels heb ik hemel en aarde proberen te bewegen bij Ikea, maar ze geven aan geen enkele invloed op hun transporteurs te kunnen uit oefenen. Ook een koerier kan het werkblad niet komen brengen, want het blad komt rechtstreeks van de fabrikant bij de transporteur en die heeft het dan voor het zeggen...

Enige wat wij willen is dat het blad vóórde 15e 12 uur in huis is zodat de installateur zijn werk kan afmaken en niet over 4 weken moet terug komen voor het blad, en wij dus 4 weken met een keuken zitten waar we alleen naar kunnen kijken...

De oplossing

Leveren op 15 juli aanstaande vóór 12 uur, dat lijkt me niet te veel gevraagd. Hoe maakt niet uit, mag per koerier, vrachtwagen, postbode, paard en wagen, als het maar komt!
Of een tijdelijk werkblad dat ook past, mag ook

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Redmer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen