Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ikea: Magie van het concept Ikea brokkelt af
Details
Klacht
De efficentie en adequate wijze van handelen van Ikea is aan het afnemen.Op 5 juni zou een item met een levertijd van 2 weken door PostNl worden afgeleverd vanwege de "corona" drukte werd dit 8 juni.
11 juni maar eens gebeld met Ikea Klantenservice vlg medewerkster ligt het aan PostNl dus klachten graag naar die firma. Je meent het niet wie heeft mijn geld afgeschreven en wie levert hier het product ?
Gewenste oplossing
Neem als Ikea je verantwoordelijkheid en ga achter je client staan en traceer het product om het alsnog af te leveren er is immers al voor betaald.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.