Klacht Ikea: Matras onbeslaapbaar

Klachtnummer
# 27410
Gebruiker
Dekkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim 2,5 jaar geleden kocht ik een matras twv. van bijna € 400 euro bij IKEA voor mijn dochter. Eén van de belangrijkste redenen om voor IKEA te kiezen was de 25 jaar garantie die beloofd werd.
Nu, na 2,5 jaar is het matras met een oorspronkelijke dikte van 20 cm, op verschillende plaatsen 2 cm of meer vervormd. De (zeer onvriendelijke) dame die mijn klacht aannam, beoordeelde dit als "normale contourvorming".
Ondanks mijn protest en direct ingediende klacht hierover geeft IKEA geen gehoor en bijft men stug volhouden dat dit normaal is.

De oplossing

Een nieuw matras of, nog liever een vergoeding zodat ik elders een fatsoenlijk matras kan kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen