Klacht Ikea: Meer dan slechte klantenservice, zowel qua bereikbaarheid als toon of voice van de klantenservice.

N.H.M. Azink

Montage kon niet uitgevoerd worden. Bij de telefonische bestelling is niet aangegeven dat montage aan de muur verplicht is. Dat kan namelijk niet. Montage met veel moeite telefonisch besteld, Ikea is over het algemeen niet bereikbaar en via de website kan montage bestellen niet. Een week later uiteindelijk Ikea kunnen bereiken. De medewerkster vindt dat het mijn schuld is, had ik maar op internet moeten kijken. Daar ben ik het niet mee eens, waarop de medewerkster aangeeft dat haar mijn toon niet bevalt. Er is geen scheldwoord gevallen, dus mijn conclusie een slecht gehumeurde medewerkster die niet met kritiek kan omgaan. Ze regelt wel de creditnota, die ik nog niet ontvangen heb. Komt terug aan de lijn en ik geef aan dat ik niet zo blij ben met de manier waarop ze mij te woord staat. Daarop wordt onmiddellijk opgehangen. Nogmaals Ikea bellen lukt niet, het is te druk en de verbinding wordt verbroken. Zoals de week daarvoor. Mijn klacht: onbereikbaarheid en waarom kunnen de medewerkers niet omgaan met kritiek.

Contact opnemen waarom de klantenservice zo reageert. Mocht de credit nota niet volgen, dan zal ik de betaling per credit card betwisten.

Ook een klacht indienen over Ikea?