Klacht Ikea: Netjes van tevoren besteld, bij aankomst lang buiten laten wachten, slechte service

Klachtnummer
# 432452
Gebruiker
Nick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en time window ontvangen voor ophalen. Na aankomst hele lange wachtrijen bij het ophalen van de bestelling in Duiven, ruim 2 uur gewacht voordat ik mijn spullen kon inladen. Dat kunnen jullie toch wel beter plannen? Maar twee jongens ingepland die een rij van zeker 80 mensen van hun bestellingen moesten voorzien. Daarna hemel en aarde bewogen om een factuur te krijgen. Ik heb afgelopen week voor bijna 4000 euro kantoormeubilair en accessoires besteld, dan mag je toch wel een factuur erbij?? Ik begrijp dat het ongewone tijden zijn, nu met de corona uitbraak. Maar dit kan veel beter. Echt een superslechte actie. Een genoegdoening zou op zijn plaats zijn...

De oplossing

Een attentie zou m.i. op zijn plaats zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen