Klacht Ikea: Niet leveren op afgesproken datum!

Klachtnummer
# 342087
Gebruiker
goesgoes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een bestelling geplaatst die 28 december zou worden geleverd. Drie uur voor de afgesproken tijd krijg ik een mail dat levering met 1 maand word uitgesteld. Geprobeert te bellen (35 minuten in de wacht) uiteindelijk via facebook iemand te spreken gekregen. Er zal op 4 januari tussen 12 en 16 uur alsnog geleverd worden. Op 4 januari is er niks bezorgd en dit keer aan de telefoon blijven hangen na 1 uur en 30 minuten eindelijk iemand gesproken! De levering was in het systeem blijven hangen en is dus nu weer vertraagd dit keer naar donderdag 10 januari.

De oplossing

Ik heb 54 euro moeten betalen om de goederen thuis bezorgd te krijgen ik vind een tegoed bon eigenlijk wel het minste wat ze kunnen geven? Ik heb nu 2 dagen thuis moeten zitten wachten voor niks.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen