Klacht Ikea: Onderdeel mist en vragen lost niets op

Klachtnummer
# 26410
Gebruiker
ceeskromhout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er mist een beugel om de IKEA frontjes op de nieuw geleverde koelkast te monteren.
Ondanks melden via internet formulier, terug gaan naar de klachtenafdeling IKEA Haarlem, die me weer vraagt om mijn e-mail adres, zodat iemand met verstand van zaken me kan helpen, blijk ik met hetzelfde fomulier opzadeld wat ik weer braaf invul, met scan van het missende onderdeel wat helaas in de bijgeleverde montage instructie geen nummer heeft........en uiteindelijk contact , een ontvangstbevestiging van mijn klacht...door de klachtenafdeling van IKEA weer wordt doorverwezen naar een afdeling die mijn onderdeelsnummer nodig heeft om de klacht op te kunnen lossen.

De oplossing

Omruilen van mijn incomplete koelkast door een nieuwe, hopelijk complete koelkast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen