Klacht Ikea: Ondeugdelijk werkende koelkast

Klachtnummer
# 116262
Gebruiker
Evert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft 8308996
12-9-2013 Leverdatum
8-1-2014 Monteur storing geconstateerd
16-1-2014 Storing opgelost
16-mrt-15 Storing gemeld
20-mrt-15 Monteur geweest geen storing
23-mrt-15 Gebeld met mevr van Veen dat wij hiermee niet accoord gaan"
24-mrt-15 Rekening ontvangen
25-mrt-15 Temp meter ontvangen en in koelkast geplaatst volgens instructies"
29-mrt-15 Temp meter opgestuurd
7-apr Gebeld met Electrolux volgens mevr. Bidaoui zijn er door TD geen afwijkende metingen geconstateerd
Mei en juni Diverse email wisselingen.
26-jun "Ikea wijst alles af per telefoon, blijft bij hun standpunt dat de monteur zijn werk goed heeft gedaan. Ook gebruikt u het argument dat de monteur van de second opinion niet verder heeft gekeken maar dat heeft hij bewust niet gedaan ivm vervallen garantie. Temp meting spreekt voor zichzelf Na enig gezeur mag ik Electrolux nogmaals laten komen. Dit heeft geen zin omdat de monteur van te voren instructies meekrijgt.

De oplossing

Inschakelen extern bedrijf die niet bevooroordeeld is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen