Klacht Ikea: onvolledige keuken, geen mogelijkheid meer tot installatie

Klachtnummer
# 466319
Gebruiker
Anique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

keuken gekocht, speciaal een week vakantie opgenomen om de keuken zelf te kunnen installeren echter de keuken werd op de dag van levering niet geleverd. Inmiddels op dag 6 van onze vakantie en een onvolledige levering van de keuken. Niemand van IKEA die met een fatsoenlijke oplossing komt, niemand die de verantwoordelijkheid neemt en een besluit durft te nemen.
Ons voorstel aan IKEA; doordat de vakantiedagen nu ten einde zijn, we een incomplete keuken hebben; kan IKEA ons wellicht tegemoet komen door de keuken te brengen en zelf te installeren nu onze vakantie ten einde is.

De oplossing

dat er een betere regeling komt om hierin een oplossing te vinden een geinstalleerde keuken te verkrijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen