Klacht Ikea: Onzin Communicatie

Klachtnummer
# 336445
Gebruiker
MathP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 28 november met gegarandeerde levering binnen twee dagen.
Dat het druk is en dat het later geleverd wordt vind ik niet erg maar er zijn wel een aantal andere zaken die me storen.
1. Klantenservice is niet bereikbaar
2. Als er een klachtenformulier op de site staat is het niet vindbaar.
3. Mail die ik krijg op 5 december geeft aan dat het 1 december wordt bezorgd.
4. Aanhef van de mail is Hej Math kan dat niet wat beleefder.

De bestelling gaat geleverd worden door Post Nl.
al drie keer een mail gehad dat het geleverd gaat worden.
Vandaag weer. Maar bij track and trace zie ik dat het vandaag niet geleverd gaat worden.

Ik dien geen klacht in over het feit dat het wat later bezorgd wordt wat me wel gruwelijk stoort is de onzin communicatie van zowel Ikea als Post Nl
Het excuus zal wel zijn dat het automatisch gegenereerde mails zijn maar zorg dan dat je software op orde is.

De oplossing

Hun software nakijken zodat zulke onzin niet wordt verstuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen