Klacht Ikea: op de website zie de bestelstatus bestelling opgehaald maar dat klopt niet. Ik word niet geholpen.

Shahwaladi

Ik heb online een product besteld bij Ikea en ik zou die in Amsterdam (dichtbij mijn werk) gaan ophalen. Eenmaal daar aangekomen (afgelopen dinsdag 2 augustus) hoorde ik dat ik in Amersfoort moest zijn (vlakbij mijn huis). Vervolgens ben ik gaan bellen met Amersfoort om die afspraak toch te verplaatsen of naar Amsterdam of naar een andere datum in Amersfoort. De medewerker zei dat dit niet mogelijk was en dat ik moest wachten totdat de bestelling automatisch geannuleerd wordt. Want die dag zou mijn bestelling automatisch worden geannuleerd en ik zou dan weer opnieuw een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. De terugbetaling van de huidige bestelling zou dan ook in een aantal weken worden teruggestort. De medewerker die mij hielp was niet zo zeker van haar zaak en kwam nogal onzeker over aan de telefoon dus een paar dagen later ging ik weer online checken wat de stand was van mijn bestelling om er vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Tot mijn verbazing zag ik dat er bij stond dat de bestelling twee dagen later opgehaald was. Daarna weer gebeld ze gaven aan dat de medewerker had meteen de bestelling moeten annuleren. Dat heeft zij helaas niet gedaan. De nieuwe medewerker zou mij in wacht zetten maar heeft vervolgens de verbinding verbroken. Voorheen stond ik een uur lang in de wacht dus heb ik niet meer opnieuw gebeld. Ik ben hier klaar mee en wil graag een klacht indienen. Graag wil ik jullie hulp hierbij.

Ik wil dat jullie ikea onder druk zetten voor een reactie.

Ook een klacht indienen over Ikea?