Klacht Ikea: Oven werkt niet optimaal, ik mag hem niet omruilen

Klachtnummer
# 555691
Gebruiker
Naomi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Ikea een oven gekocht. Binnen de garantietijd ging de oven stuk. Ikea zond mij door naar Whirlpool, die deed dat voor Ikea, want ovenmerk was Whirlpool. Ze zijn langs geweest en hebben een verwarmingselement vervangen. Maar ook daarna werkte de oven niet goed: de onderkant van mijn gebak bleef wit. Weer Whirlpool erbij gehaald (nog steeds in garantietijd), maar volgens Whirlpool werd de ovenplaat onderin wel degelijk warm. Ik heb toen Ikea gevraagd: kan ik geen nieuwe oven krijgen. Dat kon niet: mijn oven zou niet stuk zijn, dat had Whirlpool toch gezegd. Ik heb verschillende brieven aan Ikea geschreven maar ik kom niet verder.

De oplossing

Ik wil graag een nieuwe oven, aan deze heb ik niets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen