Klacht Ikea: Partytent mist onderdelen

Diba

Afgelopen vrijdag 22 juli heb ik een partytent van 9,95 bij de Ikea gekocht, de originele prijs was 24,95. Toen ik de partytent op wilde zetten kwam ik erachter dat alle verbindingsstukken en opzetstukken misten. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg dood leuk te horen dat ik de partytent weer terug mocht komen brengen, wat me nogal logisch lijkt. Nu is het probleem dat ik zelf woonachtig ben in Heerhugowaard. De partytent is gekocht bij de Ikea in Amsterdam, voor een heen en terug reis met de auto ben ik al gauw 20 euro kwijt. Nu verwacht de Ikea van mij dat ik de partytent terug kom brengen zodat ik mijn 10 euro weer terug kan krijgen. Inmiddels heeft die hele partytent me dan al 40 euro aan benzine gekost. Ik vind het ronduit belachelijk en uitermate klantonvriendelijk dat de Ikea zo makkelijk met dit soort klachten omgaat. Als ik een partytent koop, verwacht ik ook dat alle opzet en verbindsstukken erbij zitten.

Ik wil graag dat Ikea de partytent zelf komt ophalen of dat ze verbindingsstukken leveren bij mij thuis. Mocht dit niet kunnen, dan ben ik ook nog bereid om een andere partytent te ontvangen. Ook ben ik bereid om zelf verbindingstukken te kopen, maar verwacht ik we dat dit allemaal vergoed wordt door de ikea.

Ook een klacht indienen over Ikea?