Klacht Ikea: Ruim half jaar geleden geplaatste bestelling nog niet compleet geleverd

Sander

Wij hebben eind maart een bestelling geplaatst voor meerdere Pax kasten met toebehoren. Deze zouden geleverd worden op 29-06-2021. Ons werd verzekerd dat dit allemaal op voorraad was en hetgeen niet op voorraad was hebben wij meteen in de winkel meegenomen.

De levering werd op 29-06 zelf ineens geannuleerd (stond al ingepland bij de vervoerder). Er was niet voldoende voorraad. Vervolgens is na veel contact met de klantenservice die zaterdag een deel geleverd. Hierbij is door de bezorgers ook nog 1 kast vernield en zijn enkele van onze eigen lampen kapot gegaan doordat de bezorgers niet opletten!

Na wederom veel contact met de klantenservice is er een nieuwe kast geleverd. De spullen die niet op voorraad waren zouden zodra ze weer op voorraad waren geleverd worden bij ons.

Hier wachten wij nog altijd op. Inmiddels hebben wij bijna wekelijks contact met de klantenservice en wordt ons verteld dat er contact met ons opgenomen wordt door de betreffende afdeling (nu al zeker 7x beloofd). Nog nooit! Hebben wij de betreffende afdeling gesproken.

Ondanks dat er regelmatig leveringen in filiaal Breda zijn geweest van 1 van onze ontbrekende artikelen weigert Ikea deze aan ons te leveren omdat niet de gehele order compleet is!

Als laatste heeft klantenservice medewerkster Celine ook nog eens in ons laatste chatgesprek ineens de chat verlaten na de vraag of de order niet te splitsen is! Dit is onacceptabel en ver beneden de stand van een bedrijf zoals Ikea!

De bestelde artikelen leveren ook al moet dat in deelleveringen afhankelijk van de voorraad.

Ook een klacht indienen over Ikea?