Klacht Ikea: RVS folie keukenplint

Marian

Vorig jaar 2 maanden na plaatsing keuken, klacht van het loslaten folie van de plinten gemeld. Men zei al vaker van deze klacht te hebben gehoord en naar een oplossing te zoeken. Na ong 5 maanden kregen we nieuwe plinten in de veronderstelling dat de klacht opgelost was. Dit bleek niet zo te zijn, binnen 2 weken na aanbrengen liet de folie weer los. In mei jl dit weer gemeld, men zei dat er idd nog "oude" plinten geleverd waren (??) maar dat de oplossing nabij was. 2 Maanden later( juli jl) nog niets gehoord en dus maar weer gebeld. Nu zei men dat het probleem opgelost was, maar onze ( nieuwe) klacht dateerde pas van 2 maanden eerder, we hadden immers eind vorig jaar al andere plinten gehad, dus zijn er nog vele wachtenden voor ons. Dat moest ik toch begrijpen..... Inmiddels is het morgen september en zijn we weer 2 maanden verder en hebben we nog steeds niets gehoord!
Bij deze wil ik dan ook een klacht indienen over de afhandeling van deze klacht. Ons geduld is ver op!

Nieuwe plinten binnen 6 weken of het geld van de keuken terug.

Ook een klacht indienen over Ikea?