Klacht Ikea: service en garantie IKEA matras

Klachtnummer
# 94190
Gebruiker
saraln
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben bij ikea dec 2006 voor ruim 3200 euro slaapkamerinrichting gekocht, waaronder een boxspring. (Sultan Hamno) Helaas is de matras erg doorgezakt, wat problematisch is als je op je buik slaapt. Maar Ikea biedt 25 jaar garantie.
Heb gebeld met de klantenservice en die vertelden me dat ik het formulier in moest vullen met als bijlagen: de bon, foto's van het bed en een foto van de produktcode.
Dat hebben we gedaan, maar wat horen we nu...............
Omdat we geen gebruik hebben gemaakt van de bezorgservice, moeten we met de matras zelf naar de winkel komen.
Dat is nogal wat. Eerst een aanhanger huren, de matras inladen en dan niet weten waarvoor je het doet. Wanneer je vantevoren weet dat je x bedrag terugkrijgt, is het wat anders, maar nu lijkt het erop dat jullie de drempel zo hoog willen maken dat niemand de moeite neemt.

De oplossing

graag een concreet aanbod wat we terug gaan krijgen.
contactgegevens 211562

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen