Klacht Ikea: Slecht geleverde producten plus geen service

Mike

Vandaag een fauteuil gekocht bij Ikea. Helaas was 1 van de schroeven die erbij geleverd worden verbogen waardoor het niet in elkaar gezet kon worden. Om niet met de hele fauteuil op stap te hoeven namen wij de schroeven mee om nieuwe te vragen.
De klantenservice kon de schroeven niet meegeven dit moest besteld worden of de hele fauteuil moest omgeruild worden. Beide opties waren voor ons geen optie ivm tijdsgebrek en/of dit zou de derde keer rijden worden naar Ikea.

Behalve dat Ikea geen verantwoording nam van de slecht geleverde producten werden we door de waarschijnlijk net 18 geworden Jeremy, zogenaamd op dat moment de directeur van Ikea Amersfoort op 27 oktober 2019 beschuldigd dat wij zelf de schroeven verdraaid zouden hebben.

Schandalig en totaal geen service van Ikea en wie zet daar een jongetje neer wat communicatieve vaardigheden mist , beschuldigd en niet met een goede oplossing komt?

#boycotikea

Ik wil gecompenseerd worden in reiskosten en excuses van de op dat moment verantwoordelijke persoon via de directeur

Ook een klacht indienen over Ikea?