Klacht Ikea: Slechte en onduidelijke service omtrent pakket levering

Klachtnummer
# 554258
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Online bestelling geplaatst op 23-8. Leverdatum zou 27-8 zijn. Pakket niet ontvangen. Op 2-9 heb ik telefonisch contact opgenomen met Ikea. Medewerker vertelde mij dat de overdracht naar PostNL niet goed ging. Ze vroeg mij wanneer ik het pakket na het weekend nog niet ontvangen had, ze het opnieuw zouden verzenden. Vandaag weer gebeld, want het pakket is er nog niet. Deze medewerker zei weer iets anders, als het pakket er na 10 werkdagen vanaf de leverdatum niet is, nogmaals terugbellen en dan sturen ze het opnieuw. Wat is het nu? Zo kan ik wel bezig blijven. Slechte en onduidelijke service.

De oplossing

Graag gelijk de bestelling opnieuw versturen. Dit gaf de medewerker die ik vorige week sprak ook aan te zullen doen.
En niet mij nogmaals een week laten wachten en dan wéér contact met hen te moeten opnemen. Ze moeten mij als klant juist tegemoet komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen