Klacht Ikea: Slechte en onduidelijke service omtrent pakket levering

Anoniem

Online bestelling geplaatst op 23-8. Leverdatum zou 27-8 zijn. Pakket niet ontvangen. Op 2-9 heb ik telefonisch contact opgenomen met Ikea. Medewerker vertelde mij dat de overdracht naar PostNL niet goed ging. Ze vroeg mij wanneer ik het pakket na het weekend nog niet ontvangen had, ze het opnieuw zouden verzenden. Vandaag weer gebeld, want het pakket is er nog niet. Deze medewerker zei weer iets anders, als het pakket er na 10 werkdagen vanaf de leverdatum niet is, nogmaals terugbellen en dan sturen ze het opnieuw. Wat is het nu? Zo kan ik wel bezig blijven. Slechte en onduidelijke service.

Graag gelijk de bestelling opnieuw versturen. Dit gaf de medewerker die ik vorige week sprak ook aan te zullen doen.
En niet mij nogmaals een week laten wachten en dan wéér contact met hen te moeten opnemen. Ze moeten mij als klant juist tegemoet komen.

Ook een klacht indienen over Ikea?