Klacht Ikea: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 351957
Gebruiker
g.a. verbeek-brakke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

montage op 22-2 is niet doorgegaan omdat ik volgens de monteur niet aanwezig was, ik was wel aanwezig en heb daar getuigen van.
email van customer support center gekregen en daar heb ik telefonisch op gereageerd door contact op te nemen met de klantenservice.
Ik heb een tegenvoorstel gedaan en ik zou daar een bevestigingsmail van krijgen.Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Ikea.

Gewenste oplossing

Ik wil via de mail contact en dit oplossen en mij schadeloos stellen voor de gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen