Klacht Ikea: Slechte kwaliteit en incomplete uitleg PAX kast.

wendyhk

Ik kocht een dure PAX kledingkast. Naast het feit dat hij incompleet werd bezorgd, is de kast van zulke slechte kwaliteit dat op vier plekken de spijkers door de zijwanden kwamen, waardoor de verf er daar al af lag voordat de kast uberhaupt af was.
Daarnaast werd er geen instructie geleverd over de montage van de handgrepen. Ik heb gebeld, waarna de medewerker mij na lang in de wacht te staan verzekerde dat ik een goede uitleg per mail zou ontvangen. In plaats daarvan krijg ik alleen een link naar een mal die ik moet aanschaffen bij ikea, maar geen uitleg over het boren zonder de hoogglanslak van de kastdeuren te beschadigen.

Verzekering dat klacht over slechte kwaliteit door hoofdkantoor wordt onderzocht en product wordt verbeterd en een duidelijke uitleg van handgreepmontage, zonder dat mij achteraf een nieuw product wordt aangesmeerd. Daarnaast zou het fijn zijn als aan de belofte wordt voldaan dat de kast gemakkelijk in elkaar te zetten is en alle gaten worden voorgeboord, zonder dat je zelf het risico hoeft te lopen de lak te beschadigen met zelf boren.

Ook een klacht indienen over Ikea?