Klacht Ikea: Slechte kwaliteit en incomplete uitleg PAX kast.

Klachtnummer
# 284308
Gebruiker
wendyhk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kocht een dure PAX kledingkast. Naast het feit dat hij incompleet werd bezorgd, is de kast van zulke slechte kwaliteit dat op vier plekken de spijkers door de zijwanden kwamen, waardoor de verf er daar al af lag voordat de kast uberhaupt af was.
Daarnaast werd er geen instructie geleverd over de montage van de handgrepen. Ik heb gebeld, waarna de medewerker mij na lang in de wacht te staan verzekerde dat ik een goede uitleg per mail zou ontvangen. In plaats daarvan krijg ik alleen een link naar een mal die ik moet aanschaffen bij ikea, maar geen uitleg over het boren zonder de hoogglanslak van de kastdeuren te beschadigen.

Gewenste oplossing

Verzekering dat klacht over slechte kwaliteit door hoofdkantoor wordt onderzocht en product wordt verbeterd en een duidelijke uitleg van handgreepmontage, zonder dat mij achteraf een nieuw product wordt aangesmeerd. Daarnaast zou het fijn zijn als aan de belofte wordt voldaan dat de kast gemakkelijk in elkaar te zetten is en alle gaten worden voorgeboord, zonder dat je zelf het risico hoeft te lopen de lak te beschadigen met zelf boren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen