Klacht Ikea: Teveel betaald (95€)

Klachtnummer
# 344169
Gebruiker
Inge
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gister een hoogslaper gekocht, vandaag tijdens het in elkaar zetten kreeg ik een folder: woensdag as. Is hetzelfde bed 25% goedkoper. Ikea weigert coulance. Het bed moet retour en ik moet een nieuw bed kopen!!!! Hoe belachelijk is dit?? Antwoord klantenservice: elk filiaal is vrij in zo'n geval coulant te zijn of, zoals Haarlem, niet dus.

Gewenste oplossing

Dit bedrag gewoon retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen