Klacht Ikea: tijd omruilen beschadigd bureau

Klachtnummer
# 80725
Gebruiker
Marielle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 oktober werd mijn online bestelling geleverd. Beschadigd! Ik heb meteen gebeld naar de klantenservice en het artikel zou omgeruild worden. Echter kon dit pas na 17 dagen i.v.m. de drukte. Extra een dag vrij gepakt, Kamer al uitgeruimd .Vandaag 17 oktober geformeerd wanneer mijn bureau geleverd zou worden volgende week. Maar de levertijd was opgelopen tot 4 weken! De medewerker vroeg of ik het artikel zelf niet kon omruilen bij een filiaal! Nee dus, ik heb geen vervoer! Of ik niemand wist die dit voor mij zou kunnen doen ? Nee dus.. anders had ik het artikel niet online besteld en hiervoor 45 euro betaald!!! Dit is toch niet te geloven ! Is dit de service die IKEA biedt om zijn klanten te vreden te houden?

De oplossing

Mijn bureau zo snel mogelijk onbeschadigd leveren en omruilen. Als Ikea service had dan kunnen zij toch via een filiaal in de buurt het artikel omruilen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen