Klacht Ikea: tijd omruilen beschadigd bureau

Marielle

Op 3 oktober werd mijn online bestelling geleverd. Beschadigd! Ik heb meteen gebeld naar de klantenservice en het artikel zou omgeruild worden. Echter kon dit pas na 17 dagen i.v.m. de drukte. Extra een dag vrij gepakt, Kamer al uitgeruimd .Vandaag 17 oktober geformeerd wanneer mijn bureau geleverd zou worden volgende week. Maar de levertijd was opgelopen tot 4 weken! De medewerker vroeg of ik het artikel zelf niet kon omruilen bij een filiaal! Nee dus, ik heb geen vervoer! Of ik niemand wist die dit voor mij zou kunnen doen ? Nee dus.. anders had ik het artikel niet online besteld en hiervoor 45 euro betaald!!! Dit is toch niet te geloven ! Is dit de service die IKEA biedt om zijn klanten te vreden te houden?

Mijn bureau zo snel mogelijk onbeschadigd leveren en omruilen. Als Ikea service had dan kunnen zij toch via een filiaal in de buurt het artikel omruilen?

Ook een klacht indienen over Ikea?