Klacht Ikea: Torenhoge reparatiekosten in de garantie; 1.640 euro/uur

Klachtnummer
# 630230
Gebruiker
F.J.M. Nijkamp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

vaatwasser met nog garantie, pompt water niet meer af. Volgens instructies alles schoongemaakt, maar we komen niet bij de pomp want we willen de garantie niet kwijt.
Wij zien ons gedwongen de service van Ikea in te schakelen. Die verwijzen naar de monteur, die nog geen 8 minuten bezig is en een tandenstoker uit de pomp haalt: kosten €219. Dat is omgerekend een uurtarief van €1.640 .
Wij voelen ons opgelicht. De klus had in de instructies kunnen staan.
Ikea zelf verwijst naar de monteur en zeggen daar niets mee van doen te hebben.

Gewenste oplossing

Ik wil best betalen voor de tijd van de monteur, maar dan tegen een normaal tarief en mogelijk voorrijd kosten. Dus geen €219 voor 8 minuten werk, dat we zelf ook konden doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen