Klacht Ikea: Van de garantie op keukens komt helemaal niets terecht

Renee

Wij hebben in 2009 een hele nieuwe keuken gekocht,maar de frontjes worden steeds lelijker.De verf bladdert af,en de randen gaan helemaal bol staan en gaan kapot.Begin dit jaar over gebeld,en ik moest foto's maken en opsturen, alsmede de aankoopbonnen.Dit allemaal begin dit jaar gedaan, wordt mijn klacht afgewezen omdat ik het had moeten melden..!Nou heb ik het gemeld, dus ik begrijp dit niet, als ik 25 jaar garantie heb en ik meld een klacht na 4,5 jaar,dan zit ik toch ruim binnen de garantietermijn?Ik ben laatst met een paar frontjes naar de klantenservice gegaan, om ze om te ruilen (liever kleurverschil dan deze armoedige kapotte fronten), maar toen werd mij verteld dat deze keukens uit het assortiment zijn faktum en stat), en dat ik weer naar de klantenservice moest bellen omdat zij het voor mij moeten oplossen. Dit heb ik gedaan, maar mij werd verteld dat het dossier gesloten is en dat het NIET meer geopend mag worden en dat ik hier ook niet meer over in discussie mocht gaan.

Nieuwe fronten voor de gehele keuken. Als ik alleen de kapotte vervang, is er kleurverschil.

Ook een klacht indienen over Ikea?