Klacht Ikea: Van de garantie op keukens komt helemaal niets terecht

Klachtnummer
# 84847
Gebruiker
Renee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben in 2009 een hele nieuwe keuken gekocht,maar de frontjes worden steeds lelijker.De verf bladdert af,en de randen gaan helemaal bol staan en gaan kapot.Begin dit jaar over gebeld,en ik moest foto's maken en opsturen, alsmede de aankoopbonnen.Dit allemaal begin dit jaar gedaan, wordt mijn klacht afgewezen omdat ik het had moeten melden..!Nou heb ik het gemeld, dus ik begrijp dit niet, als ik 25 jaar garantie heb en ik meld een klacht na 4,5 jaar,dan zit ik toch ruim binnen de garantietermijn?Ik ben laatst met een paar frontjes naar de klantenservice gegaan, om ze om te ruilen (liever kleurverschil dan deze armoedige kapotte fronten), maar toen werd mij verteld dat deze keukens uit het assortiment zijn faktum en stat), en dat ik weer naar de klantenservice moest bellen omdat zij het voor mij moeten oplossen. Dit heb ik gedaan, maar mij werd verteld dat het dossier gesloten is en dat het NIET meer geopend mag worden en dat ik hier ook niet meer over in discussie mocht gaan.

Gewenste oplossing

Nieuwe fronten voor de gehele keuken. Als ik alleen de kapotte vervang, is er kleurverschil.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen