Klacht Ikea: Verdwenen producten uit definitieve bestelling, geen oplossing of hulp vanuit klantenservice

Kast zoekt wederhelft

In de winkel met ondersteuning een Pax kast met alle benodigdheden besteld. De volgende dag een email ontvangen van IKEA dat één van de panelen niet leverbaar is. Erg jammer. Vervolgens andere panelen besteld. Bij de nieuwe pakbon blijken ook delen van het de kastinrichting verdwenen. Bij contact opnemen met de klantenservice blijkt dat deze producten niet leverbaar zijn en 'mogelijk' weer de volgende week besteld kunnen worden.
Kortom, binnen 1 dag is de helft van de bestelde kast niet meer leverbaar. Klantenservice kan geen garanties geven of onderdelen reserveren. Daar zit je dan met je halve kast van een paar honderd euro.

Graag zou ik alsnog de bestelde onderdelen geleverd willen krijgen, zonder zelf in alle bochten moet wringen om een betaalde bestelling alsnog te ontvangen.

Ook een klacht indienen over Ikea?