Klacht Ikea: Verkeerd artikel in schap

Klachtnummer
# 172930
Gebruiker
M. van Hoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Woensdag 15 juni halen we 3 Valje witte wandkastjes op bij Ikea Duiven. Thuisgekomen blijkt 1 van de 3 niet wit, maar Lariks wit. Ze lagen alle drie op elkaar in een vol schap. Ik bel de Klantenservice en stel voor dat ze een wit kastje opsturen en een antwoordnummer geven voor de Lariks wit. Dan stuur ik de lariks wit retour, Dat kan niet, ik heb de kast zelf meegenomen uit de winkel en zal hem zelf terug moeten brengen. Aldus de Klantenservice. Ik snap die redenatie deels wel, maar het is toch wel op zijn minst opvallend dat zelfs een medewerker van Ikea die de schappen vult de dozen verwisseld. (volgens Ikea misschien een klant die het artikel terug legt). Vervelend zeg, nu kan ik op mijn vrije middag weer op en neer naar Duiven.

De oplossing

Zoals omschreven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen