Klacht Ikea: Verkeerde levering

Mark

Bij de bestelling van mijn kast bleek na de levering een doos te missen. Ik heb Hierover contact gehad met ikea en de missende doos zou later na geleverd worden, en dat ik ter compensatie een diner coupon zou krijgen. De levering duurde echter 4 weken Vervolgens bleek toen ik mijn kast in elkaar wou zetten dat de levering weer verkeerd was gegaan. De productcode van de doos klopte, helaas bleek dat de voorgeboorde gaten in deuren van de kast niet correct waren voor een onderdeel wat ik bij de vorige levering had gekregen. Ik belde vervolgens over het probleem, mij werd verteld dat ik 6-07-15 terug gebeld zou worden met een oplossing. Tot op 13-07-15 was ik nog steeds niet gebeld dus besloot ik er zelf maar weer achter aan te bellen. Vervolgens wordt tijdens het gesprek met de medewerker van Ikea plotseling de verbinding verbroken. Vervolgens heb ik besloten mijn klacht op klachtenkompas te zetten voor een sneller en beter afhandeling van mijn klacht.

Eis 1: juiste en snelle levering met de correcte onderdelen.
Eis 2: compensatie voor de gemaakte belkosten en verloren tijd door dit probleem. (de waarde van de vorig coupons is al te niet gedaan door alle extra problemen).

Ook een klacht indienen over Ikea?