Klacht Ikea: Zie boven

T Loosman

Behandeling door personeel.

Goedemiddag heer/mevrouw

Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel van maar het zit ons zeer hoog. We zijn al jaren klant bij Ikea. Hopelijk willen jullie onze klacht serieus nemen.

Eindelijk had ik een vrije dag en wilden gezellig naar IKEA en daar ook een hapje eten. Mijn vrouw mijn dochter en ik. We zijn alledrie ingeënt en hebben en een code.

Mijn dochter heeft het syndroom van down en zij was de hele week al opgewonden.

Mijn vrouw en ik hadden onze mobiel bij ons. Mijn dochter had deze helaas vergeten.

Toen we bij het restaurant bij de controle aankwamen stond daar een meneer in uniform. Ik denk dat je sommige mensen beter geen uniform kunt aantrekken, maar dat is weer een andere discussie.

We wilden de situatie uitleggen. Misschien dat er iets mogelijk was met een telefoon tje of zo. Maar deze meneer was zo bot toonde geen enkel begrip geen spoortje van medeleven, alleen een wegwijs gebaar. Ik kan mij toch echt niet voorstellen dat is wat jullie willen uitdragen. Mijn dochter was helemaal van de kaart en bleef zich maar tegen ons aanklampen.

We hopen echt dat dit serieus wordt genomen.

Groeten

Graag reactie

Ook een klacht indienen over Ikea?