Klacht Ikea: Zowel om privacyredenen als uit klantvriendelijkheid moeten klanten kunnen e-mailen.

Klachtnummer
# 393997
Gebruiker
J.M. ten Brink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals wel meer grote (machtige?) bedrijven houdt IKEA zich onbereikbaar voor e-mail. De klant wordt gedwongen eerst 16 keuzes op zijn telefoon in te toetsen of te gaan prutsen op een telefoon app. Welnu, er zijn heel goede redenen waarom -email bestaat, dus dient JUIST een zo groot bedrijf gewoon bereikbaar te zijn zonder dat de klant zijn sociale-media bestaan in de strijd moet gooien! Vreemd overigens dat het best (...) beveiligde systeem, Whatsapp, wat ook nog veel beter werkt met bijlagen e.d. niet in de keuzes is opgenomen.
Bang voor SPAM e.d. = onzin, een online formulier kan prima beveiligd worden.

De oplossing

Het lijkt me helder wat IKEA te doen staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikea?