Klacht Ikwilkoopjes.nl: online bestelling betaald maar niet gekregen

Klachtnummer
# 391395
Gebruiker
aanrecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

online bestelling betaald maar niet ontvangen
en ze geven geen gehoor via de mail

De oplossing

graag geld terug 37.56 euro

1 reactie

  1. Auteur
    Ikwilkoopjes.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van den Brok,

    Allereerst vervelend dat u dit op deze manier zo ervaart.

    U heeft uw bestelling geplaatst op 14 september.
    Zoals aangegeven op de site kan de levering 10-20 werkdagen duren. Dit is ter bevestiging ook naar u toegemaild direct na uw bestelling.

    We raden u aan om eventjes af te wachten en met ons contact op te nemen als u na het termijn niets heeft ontvangen, dan lossen wij het direct op.

    Fijne dag,

    Groetjes,
    Wim

Ook een klacht indienen over Ikwilkoopjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen