Klacht Ikwilvanmijnautoaf.nl: wijkopenautos komen hun afspraken niet na

kees witteveen

ik wou graag mijn auto verkopen en was benieuwd wat zij wilden geven voor mijn Seat exeo.
Ben daar op vrijdagmiddag heen gegaan en heb mijn auto laten taxeren, het bod was wel redelijk en besloot mijn auto te verkopen.
Alleen kon ik op dat moment mijn auto niet verkopen dus had met die taxateur afgesproken om die vrijdag daarop de auto in te leveren voor dat desbetreffende bod.

Ik kreeg een mail die donderdag dat mijn bod alleen die dag nog geldig was, ik bellen met die taxateur en hij zei dat komt wel goed 'tot morgen'.
kom ik daar die vrijdag en vraagt hij hoeveel km ik gereden heb, dat was bijna 1000 km. zegt hij dat de auto dan alsnog opnieuw getaxeerd moet worden. met als gevolg dat ik een bod kreeg wat bijna 500 euro minder was.

na lang nadenken ben ik akkoord gegaan met dat bod omdat ik bang was dat hij nog minder waard zou worden.

wat mij frustreerd is dat ik een afspraak had gemaakt met die taxateur..waar ik vol op vertrouw want hij werkt daar. en daarbij dat mij nooit verteld is dat ik niet meer dan 500 km mag rijden want anders was ik gewoon met de auto van mijn vriendin naar het werk gegaan en had ik dat risico nooit genomen.

dat ik het geld krijg wat als eerste geboden is. omdat hun de fout hebben gemaakt en niet ik.

Ook een klacht indienen over Ikwilvanmijnautoaf.nl?