Wij vinden dat Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl: motorfietsverkopen is een nachtmerrie geworden
Details
Klacht
Ik heb mijn motorfiets aanangemelde bij de website www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl/Sinds dag 1 werd ik gebombardeerd en lastig gevallen door aggressieve verkopers die mij vertelden dat een koper was gevonden en dat ik moest meteen een beslissing nemen.. De bombardement is dagen geduurd, zelfs s' avonds en in het weekend, tot ik in de vroege ochtend werd gebeld door een verkoper die mij heeft met een gladde verkooptruc accord laten gaan met het verkopen van de motorfiets. Ik was nog niet klaar met mijn beslissing, en kreeg meteen na de telefoon een wurg contract in mij email inbox waardoor ik geen enkel kant op kon. Ik was verplicht mij motorfiets te leveren anders zou ik een boete aan administratie kosten betalen.
Het lastig vallen ging gewoon door tot ik een factuur heb gekregen van eur 450.00 voor administratie kosten. Er is sprake geweest van een agressieve oneerlijk handelspraktijk en dat mag niet in de zin van artikel 6:193b lid 3 sub b van het Burgerlijk Wetboek.
Gewenste oplossing
Als er geen sprake was geweest van deze oneerlijke handelspraktijk, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op artikel 6:193j lid 3 van het Burgerlijk Wetboek en vernietig de gesloten overeenkomst.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.