Klacht Ikzoekeenschoonmaakster.nl : Ik heb een account aangemaakt en ben opgelicht.

Dorresteijn4

Het bedrijf beweerd schoonmaaksters te kunnen bemiddelen. Het aanmaken van een account is gratis. Pas bij een succesvolle bemiddeling gaat een jaarabonnement van €11,99 in. Ik heb in oktober 2021 een account aangemaakt, pas in april 2022 kreeg ik voor het eerst gegevens toegestuurd. Deze gegevens waren van een nep-profiel. Samen met de gegevens kreeg ik meteen ook een factuur voor het jaarabonnement dat van start was gegaan. Ik heb contact gezocht met het bedrijf omdat het niet de bedoeling kon zijn dat ik betaal voor een niet bestaand persoon. Helaas kon ik alleen nog het jaarabonnement afkopen, op mijn eigenlijke klacht dat ik ontevreden ben over de service werd niet ingegaan. Nadat ik niet ging betalen werd met een incassobureau gedreigd.
Trouwens is niemand bereid om te bellen. Het contact vindt alleen via mail plaats.

Ik zou willen dat het bedrijf toegeeft dat ze niet hebben geleverd wat ze beloven en dat ook zij inzien dat geen contract tot stand is gekomen. Verder zou ik het geld dat ik uiteindelijk heb overgemaakt graag terug willen ontvangen.

Wij vinden dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ikzoekeenschoonmaakster.nl ?