Klacht Ikzoekeenschoonmaakster.nl : Onterecht zgn. schoonmaakabonnement betalen terwijl ik geen schoonmaakster heb.

Klachtnummer
# 650898
Gebruiker
EindHaai#292
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na aanmelding voor bemiddeling bij het zoeken van een schoonmaakster krijg ik een naam van iemand waarmee ik contact kan opnemen. Als ik besluit niet met deze of met een andere door hen aangeboden, persoon in zee te gaan krijg ik een factuur omdat ik een zgn. schoonmaakabonnement heb afgesloten waarbij ik verplicht zou zijn om gedurende 12 maanden elke maand zgn. abonnementsgeld te betalen. Dit dus ook als ik geen gebruik zal maken van de aangeboden schoonmaaksters. Opzeggen van dit abonnement zou pas na een jaar mogelijk zijn. Dit terwijl de garantiebepaling op hun website aangeeft dat je niets verschuldigd bent als de aangeboden schoonmaaksters niet passen bij mijn wensen.

Gewenste oplossing

Directe stopzetting zgn. abonnement en geen verplichting de ontvangen factuur of nog te ontvangen facturen te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ikzoekeenschoonmaakster.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen