Klacht Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl: Geen service, wel betalen.
Details
De klacht
Twee maanden geleden heb ik een betaling gedaan, omdat het bedrijf aangaf dat er gegevens verstrekt zouden zijn. Het was mij niet duidelijk dat er ook een betaling moest plaatsvinden, zonder dat er daadwerkelijk contact is geweest met de aangeboden hulp.Deze persoon paste echter niet bij de eisen en ik heb daarom direct aangegeven dat ik geen contact zou opzoeken. Jullie tweede voorstel heeft nergens op gereageerd. En tot nu toe heb ik verder niets van jullie vernomen.
Kortom ik ben twee maanden verder, heb nog niet eens contact gehad met iemand uit het bestand, laat staan huishoudelijke hulp ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail dat ik al langere tijd in het systeem sta, maar dat er niemand gevonden kan worden en of ik wil dat er nog steeds gezocht wordt. Ik ben enigszins verbaasd door dit bericht.
Het is pure geldklopperij en geen resultaat. Het kan natuurlijk gebeuren dat er geen geschikte match is, maar laat mensen niet betalen voor service die niet geleverd wordt.
De oplossing
Geld retour!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.