Klacht Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl: Geen service, wel betalen.

Bonnie1990

Twee maanden geleden heb ik een betaling gedaan, omdat het bedrijf aangaf dat er gegevens verstrekt zouden zijn. Het was mij niet duidelijk dat er ook een betaling moest plaatsvinden, zonder dat er daadwerkelijk contact is geweest met de aangeboden hulp.

Deze persoon paste echter niet bij de eisen en ik heb daarom direct aangegeven dat ik geen contact zou opzoeken. Jullie tweede voorstel heeft nergens op gereageerd. En tot nu toe heb ik verder niets van jullie vernomen.

Kortom ik ben twee maanden verder, heb nog niet eens contact gehad met iemand uit het bestand, laat staan huishoudelijke hulp ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail dat ik al langere tijd in het systeem sta, maar dat er niemand gevonden kan worden en of ik wil dat er nog steeds gezocht wordt. Ik ben enigszins verbaasd door dit bericht.

Het is pure geldklopperij en geen resultaat. Het kan natuurlijk gebeuren dat er geen geschikte match is, maar laat mensen niet betalen voor service die niet geleverd wordt.

Geld retour!

Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl
    Beste Y.J.S. Hofstra-Wassens,

Ik heb uw klacht in goede orde ontvangen. Ik vind het zeer vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Bij ons ontstaat de factuur op het moment dat wij gegevens leveren van een kandidaat die voldoet aan de opgegeven eisen. Verdere persoonsgegevens mogen wij niet vrij geven en referenties etc. zijn dan ook op te vragen bij de hulp. In het verleden was het zo dat de mensen ons betaald op het moment dat er een contract werd aangemaakt helaas werd hier veelal misbruik van gemaakt en gingen de hulpen zwart aan het werk. Omdat tegen te gaan is het tegenwoordig zo dat de klant betaald als wij gegevens leveren. Bevalt de hulp niet dan gaan wij uiteraard zonder extra kosten opnieuw opzoek. Daarnaast geven wij altijd aan binnen 2 weken erop terug te komen.

Op onze website vermelden wij dit ook vrij duidelijk ( onze mening) daarnaast wordt het ook kenbaar gemaakt in onze voorwaarden www.ikzoekeenschoonmaakster.nl/voorwaarden
    Ik vind het echter vervelend dat dit voor u niet duidelijk was, ik zal dit intern dan ook bespreken. Heeft u wellicht nog tips waar we dit duidelijker kunnen aangeven?

Wij ontvangen graag in een privébericht uw betaalgegevens, zodat wij de kosten zo spoedig mogelijk retour kunnen zenden. Hopende hiermee dat dit na tevredenheid is opgelost.

Marijanne
    www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl
    Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl
    Ik bedoel uiteraard www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nll/voorwaarden.

Ook een klacht indienen over Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl?