Opgelost door Ikzoekhuishoudelijkehulp.nl: Misleidend
Details
Klacht
Een maand geleden ingeschreven. Er wordt beweerd dat ze op zoek gaan naar een "goede match". Dat slaat nergens op, want het enige dat ze doen is jouw oproep plaatsen (w.s. in je regio) zodat ingeschreven hulpen daarop kunnen reageren. Al snel kreeg ik een reactie, maar deze meneer was niet zo snel in het plannen van een kennismakingsgesprek, zodat ik me afvroeg of hij eigenlijk wel tijd had bij mij te komen werken. Uiteindelijk zag hij er maar van af, toen waren we al wel een week verder. Snel daarna kreeg ik een nieuwe reactie en deze mevrouw is ook een keer geweest, maar meldde zich daarna af omdat ze nog 2 werkhuizen had en het haar te veel werd. Mijn aanvraag is opnieuw geplaatst, helaas heb ik aangegeven dat dit ongewijzigd kon, sindsdien is de aanvraag door niemand bekeken. Op mijn vraag of ik de aanvraag alsnog kan veranderen krijg ik geen reacties. Ik vind dat dit bedrijf op een zeer misleidende manier bezig is. Dat er in mijn buurt niemand te vinden is is hun niet kwalijk te nemen, maar ik vind het wel raar dat je inschrijfgeld moet betalen als "we iemand voor je hebben gevonden", in de praktijk is dat dus "als er iemand op je aanvraag reageert" ongeacht of deze persoon inderdaad bij je aan het werk gaat. En dat je vervolgens aan een jaarabonnement vastzit. In het geval dat er niemand voor me gevonden vond, zou ik dus voor ±€150,- het schip in gaan. Gelukkig ben ik dan wel verzekerd voor alle schade die mijn niet-bestaande hulp zou kunnen aanrichten. En zolang mijn abonnement loopt gaan ze gratis op zoek naar een nieuwe hulp hoezo gratis, het kost €11,99 per maandGewenste oplossing
In het geval dat er geen nieuwe hulp wordt gevonden wil ik af van mijn abonnement.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.