Klacht Il Fiore Healthcenters: Herroepingskosten bij herroepen fitness abonnement

PV2018

Op 06-04-2018 heb ik een fitness abonnement afgesloten bij Il Fiore Healthcenters te Roermond. Op 07-04-2018 heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht middels een brief om de overeenkomst teniet te doen. Ik ben namelijk naar het duurdere Anytime Fitness Herkenbosch gegaan waarmee Il Fiore Roermond een samenwerking heeft.

Op 3-5-2018 is door Il Fiore € 31,45 teruggestort en € 13,- in mindering gebracht voor herroepingskosten.

Echter, ik heb nooit gebruik gemaakt van de fitness faciliteit Il Fiore voordat ik gebruik maakte van mijn herroepingsrecht. Daarnaast heb ik bij aangaan van het contract geen expliciete afstand gedaan van mijn herroepingsrecht.

Mijn inziens is de ingehouden € 13,- aan kosten bij herroeping onterecht, ondanks opgenomen in de algemene voorwaarden. Deze zijn mijn inziens onredelijk bezwarend.

Ik heb verschillende keren contact opgenomen met de ledenadministratie (die telefonisch niet bereikbaar is), alleen via contact formulier, maar zij verwijzen steeds naar de algemene voorwaarden.

Als Il Fiore de ingehouden €13,- aan herroepignskosten terugstort op mijn rekening en tevens hun algemene voorwaarden op dit punt aanpast is mijn klacht opgelost. Mijn inziens zijn hun voorwaarden onredelijk bezwarend en mensen worden op deze manier mijn inziens onwettelijk benadeeld.

Wij vinden dat Il Fiore Healthcenters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!